Tuesday, July 29, 2008

Halloo, töömurdja kuuleb!

Pole ammu kirjutanud. Lihtsalt pole aega olnud, nädalavahetusel käisime Marioniga Viljandis ja see oli lihtsalt superäge nädalavahetus! Mart sõidutas meid autoga Otepääle, kust me hääletasime Tartusse. Tartus käisime Walkingu poes ja kulutasime raha allahinnatud kingade peale. Hah, seal müüdi isegi 1 krooniga mingeid kingi, aga need olid suht penskarite omad ka :P
Tartust läksime bussiga Viljandisse. Ja no ma ei jõuaks siin kõike kirjeldada, mis Viljandis toimus.. Folgi ajal see linn elab ikka täie rauaga. Kui pühapäeval toidupoodi läksime, siis riiulid olid kaubast tühjaks ostetud.. Tagasi tulime Viljandist häälega. Ja kuigi me arvasime, et tuleb mingi 4-tunnine seiklus, siis oh ei, meid sõidutati lausa maja ette! Ma siiamaani imestan, et kuidas meile küll selline õnn kaela sadas.. Aga see selleks.

Mis meil siis põnevat vahepeal rühmas toimunud?
Eile olin köögitoimkonnas. Ma põdesin küll täiega, et kuidas ma hakkama saan toiduvalmistamisega 13-le inimesele, aga enda üllatuseks sain täitsa hästi hakkama. Kõik said söödud ja keegi midagi ei virisenud. Eile läks Kirsten ära, sellest on küll kahju. Ta oli nii tore ja rõõmsameelne, üks osa meie rühmast :) Eile saime enam-vähem valmis särgi kavandiga ja mõtlesime ka rühmalipu peale. Ägee. Eile mängisie külajutu-mängu, kus põhiteemaks oli peetide mess. Geniaalne lausa.

Täna käisin metsas tööl. See väsitas ikka väga väga ära. Niivõrd palav enam ei olegi nagu esimesel nädalal, aga metsa harvendamine on ikka jube töö küll minu jaoks. Me peame pajud maha võtma, et kuuskedele ruumi ja valgust anda, mina jään oma jalgadega kogu aeg pajuokste vahele kinni ja lendan kuskile puude vahele pikali. Aga lõpuks saime ikkagi valmis tööga, jei. Eks näeb, mis homne päev toob.. Pärast tööpäeva käisime Savi talus järve ääres grillimas ja tšillimas. Mõnus oli. Poisid püüdsid kala, okei, nad said küll ainult ühe kala kätte, aga ikkagi. Teised said paadiga järve peal sõita. Mängisime napakaid seltskonnamänge ja olime lihtsalt niisama.

Täna pesin veel pesu käsitsi, õeh. Viisin siis pärast riideid kuivama õue pesunööri peale ja koperdasin pimedas mingi toika otsa ja nüüd jalg valutab. Mingiii. Ma pean nüüd tegelikult ka pesumasina leiutajat üheks eriti geniaalseks inimeseks. Jei.

Aga ma lõpetan tänaseks. Marionil on vaja internetti saada. Ja homme tuleb Eero meile külla!

R.

No comments: